Antalya Contact Para transferi

CONTACT PARA TRANSFER SİSTEMİ

1999 yılında CONTACT ödeme sistemi kuruldu. QIWI Bank (JSC), CONTACT sisteminin işletmecisidir.

İLETİŞİM sistemi, Rusya döviz piyasasının temellerini attı ve şu anda Rusya ve BDT ülkelerindeki liderlerinden biri. CONTACT ortak havuzu, Rusya ve yurtdışında, 180'den fazla ülkede, ödeme terminalleri de dahil olmak üzere 500.000'den fazla POS içeren geniş bir hizmet noktası ağı oluşturan 1000'den fazla finans kurumundan oluşmaktadır. CONTACT sistemi ayrıca 2500'den fazla tüzel kişiye - ticari bankalar, ticaret şirketleri, sigorta ve seyahat şirketleri ve acenteleri, İnternet servis sağlayıcıları, telekom operatörleri vb.

Dünya çapında her yıl milyonlarca müşteri Sistem'in hizmetlerini kullanıyor.

CONTACT sistemi, kalite ve iş liderliği alanlarında çok sayıda Rus ve uluslararası ödülün sahibidir - 2011, 2012, 2013'te "Rusya'da" Marka it 1 "yarışmasının üç kez kazanan; "Müşteri Hakları ve Hizmet Kalitesi 2014" Ulusal Ödülünü alan; Bizz 2013 ödüllerinin (NY, 2013), ayrıca Interantional Quality Star (NY, 2013) ve International Quality for Quality (Geneve, 2012) ödüllerini kazandı.

PARA TRANSFERİ :

Hesap açmadan, Rusya'da, yakınlardaki ve yurtdışındaki ülkelerde bulunan İLETİŞİM Ödeme Sistemi satış noktaları aracılığıyla, basitleştirilmiş bir prosedürle akrabalarınıza, sevdiklerinize ve arkadaşlarınıza hızlı, güvenilir ve ucuz bir şekilde para aktarabilirsiniz.

CONTACT Ödeme Sistemi, yabancı sistemlere ve diğer para transferi araçlarına göre bir takım önemli avantajlara sahiptir.

Bir transferin işlenmesi çok zaman almaz ve müşterinin transfer formlarını elle doldurmasını gerektiren yorucu prosedürü içermez.

Transferler Rus ruble (RUB), ABD doları (USD) ve euro (EUR) olarak yapılabilir. Minimum transfer tutarı yoktur.

Gerekirse, Rusya'daki herhangi bir bankadaki (RUB'da) özel kişilerin hesaplarına ve Avrupa'daki herhangi bir bankadaki (EUR cinsinden) özel bankaların ve tüzel kişilerin hesaplarına kredi için para transferi gönderebilirsiniz. ABD (USD cinsinden), CONTACT-HESAP olarak bilinen hizmeti kullanarak .

Mal ve hizmetlerin ödenmesi:

İLETİŞİM Sistemi de, bir hesap açmadan mümkün özel şahıslar hizmet ve basitleştirilmiş prosedüre göre satın alınan mallar için tüzel kişilerin lehine ödeme yapmak kolaylaştırır İLETİŞİM Sistemi çıkışta.

İLETİŞİM ortağınızın tüketici kredilerini ödeyebilir, mobil / uydu iletişim hizmetleri, uydu TV, İnternet / IP-telefon ve tatil paketleri, rezervasyon havası / demiryolu biletleri ve otel odaları için ödeme yapabilir, hesaplarını ("elektronik cüzdanlar") doldurabilirsiniz. ödeme sistemleri, oyun portallarına bahis koyun ve ödemeler / kazançlar alın.

Hizmet ödemeleri yapmak için tek yapmanız gereken, en uygun konumdaki CONTACT Sistem çıkışını seçmek, çalışma saatleri içinde bırakmak ve ödemeyi yapmaktır.

Açık gereksinimler başına hesap aktarımı

Rusya'daki herhangi bir bankadaki bireylerin ve tüzel kişilerin hesaplarına ve ayrıca Avrupa'daki herhangi bir bankadaki bireylerin ve tüzel kişilerin (RF yerleşik olmayanlar) **, ABD, Kanada, Vietnam, Türkiye, BAE, Tayland Yeni Zelanda, Singapur, Çin *, Hong Kong ve Malezya:

** Avusturya, Belçika, Bulgaristan , İngiltere , Macaristan , Guadeloupe , Almanya, Yunanistan, Danimarka , İrlanda, İspanya, İtalya, Kıbrıs, Litvanya, Lüksemburg, Mayotte, Malta, Martinik, Monako, Hollanda, Norveç , Polonya , Portekiz, Réunion , Romanya , San Marino , Saint Pierre ve Miquelon , Slovakya, Slovenya, Finlandiya, Fransa, Fransız Guyanası , Çek Cumhuriyeti , İsviçre , İsveç, Estonya. Vurgulanan ülkelerde, EUR ve yerel para birimi cinsinden hesaplara transfer yapılabilir. Para transferlerinin alıcının hesabına yerel para biriminde yatırılması , ödeme tarihinde eksi% 2,75 olmak üzere www.xe.com web sitesinde yayınlanan döviz kuru üzerinden hesaplanır .

 

*** Rusya topraklarında sadece Rus Rublesi'nde sahne aldı .

Latin Amerika ülkeleri: Arjantin, Dominik Cumhuriyeti, Kosta Rika, Şili, El Salvador, Nikaragua, Peru.

Sık Sorulan Sorular (SSS)

• En yakın CONTACT System servis çıkışının yerini nasıl bulabilirim ?

Özel bir kişiye nakit olarak ödeme yapmak üzere bir transfer göndermek istiyorsanız, en yakın CONTACT servis çıkışlarının yeri hakkında bilgi Servis çıkışları bölümünde bulunmaktadır . Tüzel kişiler lehine transfer gönderebileceğiniz CONTACT ödeme noktaları hakkında bilgi almak için (Sistem İşletmecisi müşterileri) veya özel kişilerin hesaplarına gitmek için ödemeler türünü seçip ardından şirket ( ) ve ödemenin adreslenmesini istediğiniz sayfanın alt kısmındaki "Ödeme noktaları" bağlantısını tıklayın.

Ek bilgi 24 saat rehber servisi şu adreste bulunabilir: 8 800 200-42-42. Rusya içi aramalar ücretsizdir.

• CONTACT Sistemi üzerinden bir havale / ödeme göndermek / almak için hangi belgelere ihtiyaç vardır ?

RF veya Beyaz Rusya vatandaşıysanız, transfer göndermek veya almak için yalnızca kimliğini belgeleyen bir belgeye (ID) ihtiyacınız olacaktır. Diğer ülkelerin vatandaşları için Gönderen-Katılımcı veya Alıcı-Katılımcı, kimliğini belgeleyen belgenin yanı sıra, göçmen kartınızı ve aşağıdaki belgelerden birini sunmanızı talep etme hakkına sahiptir: oturma izni veya RF'de geçici oturma izni verme izni veya vize; Ermenistan, Azerbaycan, Moldova, Ukrayna, Kazakistan, Kırgızistan, Tacikistan veya Özbekistan vatandaşlarından böyle bir talepte bulunulması halinde, göçmen kartının ibrazı yeterlidir. Yürürlükteki Rusya Federasyonu yasasına göre, kimliği belgeleyen belgeler aşağıdaki gibidir:

Rusya Federasyonu vatandaşının pasaportu, genel sivil sivil seyahat pasaportu - Rusya Federasyonu vatandaşları için;

pasaport işlem süresi boyunca verilen geçici kimlik belgesi (Form No. 2P);

askeri kimlik veya askeri hizmet kartı, denizci pasaportu - RF silahlı kuvvetleri üyeleri için;

ulusal sivil pasaport - Rusya Federasyonu'nda geçici olarak ikamet eden yabancı vatandaşlar için;

Kırgız Cumhuriyeti (Kırgızistan) vatandaşının iç pasaportu (kimlik kartı);

Rusya Federasyonu'nda oturma izni veya geçici oturma izni - Rusya Federasyonu'nda kalıcı olarak ikamet etmeleri kaydıyla, sadece vatansız kişiler için ;

Rusya Federasyonu, göç-kontrol posta veya RF Federal Göç Servisi, ilgili bölgesel otoritenin diplomatik veya konsolosluk misyon tarafından verilen mülteci statüsünün tanınmasını isteyen bir istem, dikkate kanıtlayan mülteci belgesi veya sertifika - mülteciler için ;

Rusya Federasyonu'nda, yabancı vatandaşlar ve vatansız kişiler için (RF Federal Göçmenlik Dairesi'nin ilgili bölgesel makamı tarafından verilen) geçici mülteci statüsü verilmesini gösteren belge.

• Rus pasaportumun süresi dolduğu için transfer yapılmasını reddettim - iki gün önce 45 yaşına girdim ve henüz değiştirecek vaktim olmadı. Resmi olarak pasaportumu değiştirmek için bir ayım olduğu için böyle bir ret haklı mı?

07.08.2001 tarihli 115-FZ sayılı RF Federal Yasası'nın 7. maddesine göre, “Suç Gelirlerinin Yasallaştırılması (Aklama) ve Terörün Finansmanı ile ilgili olarak, bir transfer düzenlemek için, Alıcı-Katılımcı taahhüt etmek zorundadır. müşteri tarafından sunulan kimlik doğrulama belgesi temelinde gerçekleştirilen müşterinin kimliği. Müşterinin kimliğini belirleyen tüm belgeler, sunulduğu tarihten itibaren geçerli olmalıdır (19.08.2004 tarihli "Rusya'nın Bankaların ve Lehdarların Amaçlı Olan Kuruluşların Tanımlanması Hakkında Suç Gelirlerinin ve Terörün Finansmanının Yasallaştırılmasıyla (Aklama) Mücadele ”). Rusya Federasyonu vatandaşı pasaportu ile ilgili olarak: Rusya Federasyonu Vatandaşının Pasaportu Hakkında Tüzüğün 7. maddesi uyarınca, 08 Temmuz 1997 tarihli ve 828 sayılı RF Hükümeti'nin 20 ve 45 yaşını dolduran bir vatandaşın onayı ile, pasaportun geçerlilik süresinin sona ermesi, yani pasaport geçersiz hale gelir ve değiştirilmesi gerekir; dedi ki, yukarıda belirtilen Tüzüğün 15. Maddesi uyarınca, pasaport süresinin sona ermesinden itibaren 30 gün içinde, vatandaşın geçersiz kılınmış pasaportunu değiştirmek için RF Federal Göç Dairesi'nin ilgili bölgesel idaresine gerekli belgeleri ve bir dizi kişisel fotoğrafı sunması gerekmektedir. . Yeni pasaportun işlenmesinden önce ve talebi üzerine vatandaş, Form 2P'ye göre geçici bir kimlik belgesi ile RF Federal Göçmenlik Hizmeti'nin bölgesel idaresi tarafından verilir,

Bu nedenle, yukarıda belirtilen durumda, sunum tarihinden itibaren geçerli olan bir kimlik belgesi belgelendiremediğiniz sürece ret reddedildi.

• Lvov'da yaşayan özel bir girişimciyim. Çevrimiçi ödemeler, transferler, vb. Alanlarında halka hizmet veriyorum. İLETİŞİM Sistemi ile halka hizmet sağlama konusunda temsilcilerinizden biri olabilir miyim ?

Sistem İşletmecisi temsilcileri (banka ödeme acenteleri) tarafından CONTACT transferlerinin yürütülmesine katılım (bir hesap açılmadan, bireysel girişimcilere ve iletişim hizmetleri için tüzel kişilere hitap eden) ve sadece Rusya Federasyonu sınırları dahilinde mümkündür. Ukrayna - Lvov dahil olmak üzere başka herhangi bir ülkede, CONTACT Sistemini özel bir birey olarak kullanabilir ve hesap açmadan para transfer edebilir / alabilirsiniz.

• Transfer yaparken bankadaki memur pasaportumu taradı ve eylemlerini yasa dışı nakit dolaşımıyla ilgili talimatlara başvurarak açıkladı. Teller'ın eylemleri ne kadar haklıydı?

07.08.2001 tarihli 115-FZ sayılı RF Federal Yasası uyarınca “SUÇ SÜREÇLERİ VE TERÖRİZMİN FİNANSMANI İLE İLGİLİ MEVZUATLA MÜCADELE HAKKINDA” (Madde 1, Madde 7), müşteri, müşteri temsilcisi ve / veya yararlanıcıyı tanımlamak ve özel kişilerle ilgili aşağıdaki bilgileri oluşturmakla yükümlüdür:

Soyadı, adı ve göbek adı (soyadı) (geçerli yasa veya ulusal gelenek tarafından aksi belirtilmedikçe), vatandaşlık, doğum tarihi, kimliğini belgeleyen belgenin detayları, göçmen kartı, yabancı vatandaşın veya vatansızın yetkisini onaylayan belge Rusya Federasyonu'nda ikamet edecek (kalacak), ikamet yerinin adresi (kayıt) veya kaldığı yer ve vergi mükellefi kimlik numarası (varsa).

Yukarıda bahsi geçen Kanun uyarınca “tanımlama”, Federal Yasa (yukarıda adı geçen 115-FZ) tarafından belirlenen müşteriler, temsilcileri ve yararlanıcılar hakkında bilgi oluşturulmasına ve söz konusu bilgilerin belge orijinalleri kullanılarak doğruluğunun onaylanmasına ilişkin önlemlerin toplamıdır. ve / veya usulüne uygun olarak tasdik edilmiş nüshaları ve “bilgi kaydı”, söz konusu Federal Yasanın yerine getirilmesi amacıyla kağıt veya diğer veri taşıyıcılar hakkında bilgilerin alınması ve kaydedilmesidir.

Ayrıca, CONTACT Sistemi 90'dan fazla ülkede karşı taraflarla işbirliği yapmaktadır. Birçok ülkede, suç gelirlerinin yasallaştırılması ve terörizmin finansmanı ile mücadele yasaları, Transfer Alıcıları ile ilgili herhangi bir şüphe olması durumunda, Gönderenin kimliğini belgeleyen belgelerin kopyalarını talep etme hakkına sahiptir.

Böylece, federal yasaların gerekliliklerini ve Sistemin yabancı karşı taraflarının gereklerini yerine getirmek amacıyla, borç veren kurumlar kimlik belgelerini belgeleyen belgelerin kopyalarını alma hakkına sahiptir.

• Para transferleri ve ödemeler arasındaki fark nedir?

Transferler ayrıca, bir hesap açılmadan ödeme için özel şahıslar lehine tüzel kişilerin, Sistem İşletmecisi Müşterilerinin hesaplarından parasal fonların transfer edilmesi anlamına gelir. Bununla birlikte, kendi kategorisinde CONTACT-ACCOUN? olarak bilinen hizmet, bunlar, Sistem İşletmecisinin doğrudan sözleşme ilişkilerinin bulunmadığı, belirli ayrıntılara göre özel kişilerin ve tüzel kişilerin hesaplarına alacakları için özel kişiler tarafından yapılan transferlerdir. alıcının hesabına hizmet veren kuruluş ve gönderenin alıcının ve hizmet kuruluşlarının tüm ayrıntılarını belirtmesi gerekir.

• Para transfer sistemleri yoluyla gönderilen para transferleri sigortalı mı?

23.12.2003 tarihli ve 177-FZ sayılı RF Federal Yasası uyarınca, “Rusya Federasyonu'ndaki Bankalarda Özel Şahısların Mevduatının Sigortası Hakkında”, bankaların banka hesaplarını açmadan özel şahısların talimatında gerçekleştirdiği para transferleri: sigortalı değil.

Özel kişilere yönelik para transferleri

• CONTACT Sistemi üzerinden para transferi yapmak için hangi para birimleri kullanılabilir ?

Rusya Federasyonu sınırları içinde Rus ruble (RUB), Uzak Yurt ülkelerine ABD doları (USD) ve euro (EUR) ve BDT ülkelerine yapılan üç para biriminde de transfer yapılabilir. Bununla birlikte, birtakım Alıcı-Katılımcılar, yukarıda belirtilen para birimlerinden yerel para birimi gereklilikleri veya müşterinin talebi üzerine verilen ek bir hizmet olarak ulusal para biriminde gönderilen bir havalenin ödemesini yapabilirler.

• Aktarılabilecek maksimum miktar nedir? Kişinin yapabileceği transfer sayısında bir kısıtlama var mı?

Nakit ödeme için özel kişiler lehine yapılan transferler için: RF bölgesinde, tek bir transferin Rus ruble içindeki maksimum miktarı 500 000 RUB; tek bir Göndericiden yapılan aktarma sayısının sınırsız olduğunu; RF'nin ötesinde, Rusya Federasyonu'nda ikamet ediyorsanız, işlem günü başına 5.000 USD'den fazla olmayan bir para birimiyle (RF'den transfer göndermeye ilişkin yasal kısıtlama) döviz veya Rus rublesi aktarabilirsiniz. RF sakini olmayanlar için, tek bir transfer tutarında Sistem kısıtlamaları vardır - 350.000 RUB, 10.000 USD veya 10.000 EUR; Bununla birlikte, tek bir Göndericiden yapılan aktarma sayısı da benzer şekilde sınırsızdır. Ayrıca, ülke ve / veya Katılımcı-Katılımcı tarafından istediğiniz ihraç noktasında kısıtlamalar getirilebilir (özellikle Yurtdışına yapılan transferlerde geçerlidir). Ayrıntılı bilgi için 24 saat rehber hizmetini şu numaradan arayın : 8 800 200-42-42,(Rusya içinde ücretsiz arama) veya resmi web sitesinin ana sayfasında transfer düzenleme nüansları hakkında daha fazla bilgi edinin - “Transfer Maliyeti” etkileşimli bölümünü kullanarak yapmayı planladığınız transfer hakkında gerekli bilgileri girin.

• Vekaleten para transferi gönderilebilir veya alınabilir mi?

Teknik bir açıdan bakıldığında, Sistem İşletmecisinin yazılımı yalnızca vekaletname temelinde transfer gönderilmesine izin verir. Yetkisiz bir alıcıya yapılan transfer risklerini en aza indirmek için vekaletle ödeme yapmak mümkün değildir. Bununla birlikte, katılımcılar kendi teknik yeteneklerini kullanarak alıcının temsilcisine transfer ödemeleri yapma hakkını saklı tutarlar, bu nedenle her bir durumda, vekaletname ile transfer alabilme yeteneği, seçtiğiniz ödeme yeri tarafından bireysel olarak belirlenir. . Gönderen olarak, başlangıçta belirttiğiniz Alıcının herhangi bir nedenden dolayı havale alamayacağını bildiğiniz durumlarda para ödemesinde gecikmeleri önlemek için, Aktarım Gönderenin bir temsilcisi tarafından yapılıyorsa, uygun şekilde derlenen bir vekaletname sunulmalıdır: Vekaletname noter tasdik edilmelidir.

Banka hesaplarından para alma hakkını öngörmedikçe varlıkların elden çıkarılması için genel bir güç avukatı kabul edilemez. Rusya Federasyonu vatandaşları için, vekaletname, Rusya Federasyonu'nun yurtdışında bir elçilik (konsolosluk), diğer ülkelerin vatandaşları için - yurtdışında Rusya Federasyonu elçiliği (konsolosluk) veya elçilik (konsolosluk) tarafından onaylanabilir. Rusya Federasyonu yabancı devletin.

Yabancı dilde sunulan vekaletnamelerin Rusça'ya noter tasdikli tercümesi eklenmelidir.

Vekaletnamenin aslı, Sistem Katılımcısı tarafından saklanabilir; Aksi takdirde Katılımcı bir kopyasını almakla görevlendirilir.

• Gönderici havale sırasında alıcıyla ilgili hangi bilgileri içermelidir?

Alıcıyı tanımlamak amacıyla, gönderen kimliğini belgeleyen belgeye göre, sistemdeki bilgiler ile belgeyi belgeleyen kimlikteki bilgiler arasındaki tutarsızlıklardan kaçınarak tam adını (soyadı, adı ve göbek adı) belirtmelidir. ödeme anında. Alıcı bilgilerinin tamamlanmasını düzenleyen özel şartlar Ücretli Katılımcılar tarafından uygulanır - bunlar yalnızca Yurtdışındaki belirli ülkelere transfer gönderilmesi durumunda geçerlidir.

• Alıcı, lehine yapılan bir aktarımı nasıl öğrenebilir?

Gönderici, ödeme teknolojisi veya makbuz adresi seçenekleri altında adressiz ödeme teknolojisi altında, devrenin tutarı ve sayısı ile katılımcının alınabileceği adresi adresi alıcıya bildirmelidir.

• Para transferini almak için alıcının hangi bilgileri bilmesi gerekir?

CONTACT Sistem Kurallarına uygun olarak, sunulan belgeyi belgeleyen kimliğinde belirtildiği gibi, alıcının soyadı, adı ve göbek adı (varsa) verilir ve Alıcı tarafından sağlanan transfer numarası, belgede belirtilen bilgilerle çakışır. Sistemi. Alıcı-Katılımcı ayrıca transfer (miktar, Gönderenin adı, gönderildiği şehir) ile ilgili ek bilgi talep etme hakkına sahiptir.

• Gönderen, alıcının soyadını yanlış yazdıysa değiştirilebilir mi?

Gönderen, aktarımın yapıldığı Katılımcı ile iletişime geçmeli ve alıcının bilgisinde değişiklik yapma hakkında bir açıklama yazmalıdır. Alıcı-Katılımcı ile yapılan sözleşmede bir ücret öngörülmedikçe, bu tür değişiklikler yapmak için komisyon alınmaz.

• Gönderen, soyadımı bir değişiklik yapmadan tek bir harfle yanlış yazdıysa transfer alabilir miyim?

İLETİŞİM Sistem Kuralları uyarınca , Alıcının işlemle ilgili olarak alınan bilgilerdeki bilgileri ve sunulan belgedeki bilgiler arasında yazılı bir tutarsızlık olması durumunda parasal fonların verilmesine aşağıdaki durumlarda izin verilir: Alıcının olası varyasyonlar, kısaltmalar veya yazım hatalarından kaynaklanan detaylarının yazımında 1-2 hata; Alıcının tam adının çevirisi datif durumda verilmişse; “Alıcının Soyadı”, “Alıcının Adı” ve “Alıcının İkinci Adı” alanları uygun olmayan bir sırada doldurulmuş ancak yine de müşterinin kimlik belgesine göre olumlu bir şekilde tanımlanması için yeterli ise;

kimliğini belgeleyen belgenin ikinci ad belirtisi içermemesi, ancak ikinci ad işlemle ilgili alınan bilgilerde belirtilmişse; bu durumda, ikinci ad ek bir tanımlayıcı olarak kullanılır; kimliğini belgeleyen belgenin ikinci ad belirtisi içermesi, ancak ikinci ad işlemle ilgili alınan bilgilerde gösterilmemesi;

• Alıcının soyadı, adı ve göbek adı, işlemle ilgili alınan bilgilerde Latince harflerle, ancak belgeyi kimliğini belgeleyen Kiril harfleriyle belirtilmişse veya tam tersi ise

Bununla birlikte, belirli bir Katılımcının, dahili belgelerinde belirtildiği gibi, Sistem Kurallarında belirtilenlerden farklı olan, aktarım düzenlemesini düzenleyen bireysel şartları olabilir; bu gibi durumlarda gönderenin, aktarımı yaptığı Sistem çıkışı ile irtibata geçmesini ve gerekli değişiklikleri yapmasını öneririz. Aktarımı değiştirmek mümkün değilse, lütfen 8 800 200-42-42 numaralı telefondan dizin hizmetimize başvurun. (Rusya içinde ücretsiz arama).

• Kızlık soyadımla transfer gönderildi - toplamak için ne yapmam gerekiyor?

Aktarımın yapılabilmesi için, gönderen tarafından belirtildiği gibi alıcının tam adı, belgeyi onaylayan kimliğinde belirtildiği gibi alıcının tam adıyla çakışmalıdır. Bu nedenle, aktarımı toplamak için gönderen, gönderdiği prize geri dönmeli ve soyadınızı değiştirmelidir. Bununla birlikte, Alıcı-Katılımcı, kimliğinizi ve evlilik sertifikanızı belgeleyen bir belge sunmanız koşuluyla, gönderen herhangi bir değişiklik yapmadan aktarımı yayınlamaya bağımsız olarak karar verme hakkına sahiptir - bu soru bireysel olarak ayrı ayrı çözülür.

• Gönderen, transferinde geri ödeme alabilir mi?

Nakit ödeme için özel bir kişi lehine gönderilen bir transfer, gönderenin talebi üzerine iade edilebilir. Bunu yapmak için, gönderen, aktarımın yapıldığı Katılımcı çıkışına başvurmalı ve ilgili beyanı sunmalıdır. Transfer iadeleri için komisyon alınmaz, ancak Alıcı'nın hesabına alacak olarak Sistem İş Ortaklarına gönderilen transferler için, Alıcı hesabının açıldığı Ortak ve / veya borç verme kurumunun komisyonu ve / veya maliyetleri düşülerek geri ödeme yapılır.

• Herhangi bir nedenle alıcı aktarımı almazsa aktarıma ne olur?

Tahsil edilmemiş fonlar, yürürlükteki RF yasası tarafından belirlenen genel zamanaşımı süresi için Sistemde saklanır. Aktarım, Gönderenin girişimi ile iade edilebilir.

Para Transfer Ödemeleri

• İLETİŞİM Sistemi üzerinden hangi para biriminde ödeme yapılabilir ve ödemelerin miktarı veya sayısı konusunda herhangi bir kısıtlama var mı?

RF'de tüzel kişiler lehine ödemeler yalnızca RF ruble (RUB) ve RF'nin ötesinde yapılabilir - ABD doları (USD) veya euro (EUR); Bununla birlikte, tek bir göndericiden yapılan ödemelerin tutarı veya sayısı konusunda sistem tabanlı bir kısıtlama yoktur, ancak yasal kısıtlamalar uygulanabilir - örneğin, RF sakinleri için, RF'nin ötesinde gönderilen toplam ödeme tutarı 5000 USD'yi aşmayabilir veya işlem günü başına eşdeğer ve / veya bir tüzel kişi olan alıcı tarafından getirilen kısıtlamalar.

Kişinin kendi hesabının ikmalini içermesi şartıyla, RF'nin içinde bir yabancı para biriminde ödeme yapmak mümkündür, yani, hesabın sahibi, Gönderenin ve Alıcının tam adı ve aynı zamanda ödeme durumları Gönderen tarafından ilgili kredi veren kurumlara doğrudan kredi ödemesi için yapılmıştır.

Bu tür kısıtlamaların varlığı hakkında eksiksiz ve güncel bilgi için her bir tüzel kişiyle doğrudan iletişime geçmelisiniz; böyle bir fırsatınız yoksa, 24 saat rehber hizmetimizi şu numaradan da arayabilirsiniz: 8 800 200-42-42 (Rusya içinde ücretsiz arama) veya yasal web sitemizi Ödemeler bölümünde yasal - ödemenin varlık alıcısı veya alıcının hesabının açıldığı kredi veren kurum / yabancı banka.

• Gerekirse bir ödemeyi nasıl değiştirebilir veya iptal edebilirim?

İLETİŞİM Sistemi üzerinden gönderilen bir ödemeyi değiştirmesi veya iptal etmesi gerekiyorsa, gönderen, tüzel kişilik alıcısına veya tüzel kişilik alıcısının hesabını elinde bulunduran kredi kuruluşuna başvurmalıdır. Gerektiğinde, gönderen ilgili beyanı Gönderen-Katılımcının ofisine gönderebilir. Bununla birlikte, böyle bir Sistem ödemesinin yanı sıra değişiklik yapma prosedürü ve zaman dilimini değiştirme olasılığı, Sistem İşletmecisi ve ilgili tüzel kişi veya borç veren kurum / yabancı banka arasındaki bilgi-teknolojik etkileşim şartları ile belirlenir. alıcının hesabı açıldı. Bir ödemeyi değiştirme veya iptal etme olasılığını açıklığa kavuşturmak için, 24 saatlik dizin hizmetimize şu adresten ulaşabilirsiniz: 8 800 200-42-42 (Rusya içinde ücretsiz arama).

• Gönderen ödemede hangi bilgileri belirtmelidir?

Gönderenin ödemede belirtmesi gereken bilgi listesi, tüzel kişilik alıcısı veya alıcının hesabının açıldığı borç verme kurumu tarafından belirlenir ve tüzel kişi / borç verme kurumuyla doğrudan (ilgili olanlar da dahil olmak üzere) iletişime geçilerek netleştirilebilir. web sitesi), 24 saat rehber hizmetimizi şu numaradan arayarak : 8 800 200-42-42 Rusya dahilinde ücretsiz arama) veya tüzel kişi ödeme alıcısını seçerek veya ödünç vererek resmi web sitemizin Ödemeler bölümünde inceleyerek alıcının hesabının açıldığı kurum / yabancı banka. Bu tür bilgiler ödenmemiş faturanın numarasını, gezi kuponunu, gönderenle yapılan sözleşmeyi, alıcının kişisel hesabını veya elektronik cüzdanı içerebilir.

• Ödemem ne kadar çabuk gelecek?

Fonların kredilendirilmesi için süre, Sistem İşletmecisi ile tüzel kişilik alıcısı veya özel-bireysel alıcının hesabının açıldığı kredi veren kurum / yabancı banka arasındaki anlaşma ile belirlenir ve birkaç iş günü sürebilir. Ayrıntılı bilgi, özel-bireysel alıcının hesabına hizmet veren ilgili alıcıların / kuruluşların web sitelerinde veya ödemenin tüzel kişilik alıcısını, kredi veren kurum / yabancı bankayı seçerek resmi web sitemizin Ödemeler bölümünde görülebilir. alıcının hesabı açıldı veya 24 saat rehber hizmetimizle şu adresten iletişime geçerek: 8 800 200-42-42 42 (Rusya içinde ücretsiz arama).

JUNIOR PARA TRANSFERİ

ELMALI MAH. HASAN SUBAŞI CAD. 14.SOK. NO: 35/D 

MURATPASA /ANTALYA

Telefon : 05324020356 – 05327664371

#ZOLOTAYAKORONA #XPRESSMONEY #INTELEXPRESS #CONTACT 
#Russia #Tajikistan #Uzbekistan #Azerbaijan #Kazakhistan #Kırghizistan #Molvoda #Georgia #money #transfer
#HIZLI #PARA #ÖDEME #HİZMETLERİ #Uluslararası #Golden #Crown #paragönderme #paraalma